יום שבת, 21 ביולי 2012

סיכום פסטיבל בירות בוטיק בדיזנגוף סנטר


זהו, הסתיים לו עוד פסטיבל. יומיים ארוכים, מתישים ומאוד (מאוד) מהנים עברו עלינו.
דיזנגוף סנטר ארח זו הפעם השניה את פסטיבל בירות הבוטיק במקביל ליריד האוכל הקבוע.

בשונה מפסטיבלי בירה אחרים, לי היה נראה שחלק גדול מהקהל, פשוט היה שם. הקניון נראה שוקק חיים (לא זכרתי אותו כך) וכך קיבלנו את ההזדמנות לחשוף קהל מעט שונה לעולם בירות הבוטיק ובירות ביתיות.



אנחנו מאוד נהנינו. היה כיף גדול, לדבר, לשתות, להסביר וכמובן לפגוש חברים ותיקים ולרכוש חברים חדשים.
מספר דברים בלטו מבחינתי מעל לכל:
1. החברות בין המבשלים המשתתפים. הפרגון והעזרה ההדדית הן לא משהו שרואים בכל יום בחברה שלנו. אני גאה להיות חלק מזה וכמובן לתרום באופן פעיל כמיטב יכולתי.
2. הפידבק מהקהל. בסופו של יום, התגובות מקרב המבקרים שוות הכל. במיוחד כיף גדול שהתגובות היו חיוביות (מאוד).
3. פידבק מקצועי. חשוב ביותר לקבל ביקורת מקרב אנשי מקצוע. זו הדרך להשתפר, ללמוד ולהתקדם. אני מברך על כל ביקורת ועל כל הזדמנות לשמוע מה אחרים חושבים על מנת לשפר את הקיים. אני חייב לציין כאן, מעל כולם, את אלעד, קולגה ממבשלת החזיר השוטה, שבמסגרת הביקור שלו בפסטיבל, הקפיד להקדיש לי זמן, להעביר ביקורת מקצועית, לחוות דיעה. תודה אלעד!

למי שעדיין לא הצטרף לעמוד הבשורה בפייסבוק, זה הזמן.
גלריית תמונות שלנו מהאירוע יש כאן וגם כאן.

זהו, עכשיו קצת מנוחה, נאגור כוחות חדשים לקראת הסמואל אדאמס לונגשוט 2012 שיערך ב 2 לאוגוסט במרינה בהרצליה. נשמח לראות אתכם שם!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה