יום ראשון, 6 במאי 2012

The 3rd Brew Party - סיכום

כיף.
סיכום יפה לא?




אז מה היה לנו שם?
קמנו מוקדם בבוקר, התארגנות מהירה (לי לא היה הרבה מה להביא), חותכים דרך השטח ונוסעים להביא את נועם משיבולת. הגענו דיי מהר למקום שכבר היה מוכן ומאורגן על ידי דגן (גם יצא חרוז על הדרך, שווה!!!), אחד הדובים. תגי שמות חיכו לנו במקום, שימושי מאוד, במיוחד לאילו שפחות מכירים.
היה נהדר לפגוש הרבה חברה מבשלים, להכיר כל מיני set up's שונים ומשונים ולראות שהחיידק עובד חזק, לא רק אצלי. כל מספר חברה התארגנו מראש לבשל - לטעמי הבישול הוא משהו שולי ביום שכזה, האנשים, השיחות וכמובן הבירות (כולם הביאו בירות - היה הרבה) הן העיקר.
אנחנו בישלנו American corn pilsner , כן, תירס, הבנתם נכון. כקילו תירס תפוח (ללא שמן) שימשו אותנו במתכון. כמו שסיפרתי, לשתות בירה היה חלק גדול מהיום הזה. זה הפך את הבישול שלנו, למשהו שיואב הגדיר - the pista way. אולי קצת פחות מדוייק, רווי בירה. אם אחרי יום כזה גם תצא בירה - רווח נקי שלנו.

לטעמי הנקודה העיקרית שצריכה להיות לקראת ימים שכאלו, היא להגדיר את המטרה. נכון, זה כיף להיפגש, לבשל ביחד ולהנות. אבל האם המטרה לא צריכה להיות לחשוף את הקהל שאינו מבשל לנושא? הרי אילו שבישלו, וכל אילו שביקרו, קשורים בדרך כזו או אחרת לתעשיית הבירה, אם הביתית ואם לאו. אירוע שכזה צריך להיות מפורסם יותר ולמשוך קהל. הוא לא צריך להיות מסחרי ולא למטרת רווח. הרווח יהיה מהגדלת החשיפה ומשיכת חובבים אחרים לתחום.

גם אורן כבר הספיק לסכם את זה יפה - כאן.

תודה לדגן ונועם על הארגון. היה מעולה.

מה עם קצת תמונות? יש כמובן.


שמים גרעינים בסיר

הסירים שאנחנו בישלנו איתם. גם אותי זה הצחיק קצת - תנאי שטח, לא?

ציידנית ה mash מתמלאת

מוסיפים פופקורן ל mash




אה, מסתובבים?

setup חביב של בועז

עוד setup מושקע

ועוד setup מושקע

עוד mash


מישהו רוצה משהו לשתות?


מדברים בירה

צעצוע חביב לשולף הבירה המהיר

בשר מישהו?

בשבילי נקניקייה. טוב 6.

פקה פקה בירה

מי שם בירה על השולחן שלי?

סוחטים את ה mash

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה